Tre tjänster i en
Vip Monkey Business
Vip Monkey Business inkluderar tre olika system:
1. Vip Monkey App som dina besökare använder.
2. Business Webb som du använder för att skapa och administrera event .
3. Business App där du enkelt kan scanna biljetter och i realtid hålla koll på dina event.
Vip Monkey app är säljkanalen och dina besökares personliga och digitala plånbok.
Det är här som era kunder köper biljetter, registrerar sina VIP-kort och tar del av era erbjudanden.
Det är också här som du publicerar dina produkter, och du blir synlig för dina nuvarande och potentiella besökare.
Vip Monkey App
Webbversionen av Vip Monkey Business är utformad så att du, oavsett förkunskaper, ska kunna hantera och snabbt lägga upp biljetter och kort eller marknadsföra dig till dina besökare.
Systemet är utformat efter en enkel stegprocess, vilket gör att du alltid kan gå tillbaka om du är osäker. Kort sagt så blir det inte mycket enklare att arrangera ditt event!
Business Webb
Genom vår Vip Monkey Business app kan du enkelt:
-
Skanna biljetter.
-
Hantera gästlistor och VIP-kort.
-
Få information om hur försäljningen till eventet går.
-
Få realtidsuppdatering om hur många besökare som ankommit.
Med Vip Monkey Business har du full kontroll på dina event, från planering till utvärdering.